Vandaag is Blauw, de kleur van mijn leven - Reisverslag uit Plum, Nieuw Caledonië van Alpha Visser - WaarBenJij.nu Vandaag is Blauw, de kleur van mijn leven - Reisverslag uit Plum, Nieuw Caledonië van Alpha Visser - WaarBenJij.nu

Vandaag is Blauw, de kleur van mijn leven

Door: Alpha

Blijf op de hoogte en volg Alpha

10 December 2022 | Nieuw Caledonië, Plum

[e-1f308] Blauw! [e-1f308]

me mannetje verraste met een prachtige kerstboom in het blauw en wit. Want hij had een sate prikker dat is geen boom voor mij! Had al vaker gezegd dat alles duur is hier maar tjonge Maar ja we kunnen er de komende jaren goed van genieten daar gaat het om.

gelijk prachtige petunia’s gekocht want het was alleen maar groen in zijn big tuin maar color ontbrak aan ieder spoor dus daar zelf maar wat verandering in gebracht! Want ja hoor me Visa en Amex waren eindelijk geleverd na 30 dagen!

was het spannend afgelopen week met spoed naar het ziekenhuis gemoeten bezweek hem aan hard klopping dat ik niet eens meer kon lopen. Gelukkig viel het mee. Mannetje lief werkt in het ziekenhuis dus was in goede handen in een privé Kliniek even een scan gemaakt en dan krijg je contrast vloeistof dat blijft toch een gek lekker gevoel [e-1f602] [e-1f61c]

verder heerlijk genoten van de lange tochten door de bergen en het tropische oerwoud!

En wat is het heet voor een Nederlander is het soms te heet maar men zegt dat het eerste jaar het zwaarste is en het tweede en al het volgende minder zwaar is. Ik hoop het haha [e-1f606]

verder veel wijnen gedronken soms iets te veel want ja Franse drinken overal wijn bij en als je denkt dat kan niet waar zijn soms al na de koffie om 10 uur in de ochtend Geniaal!

Super leuke regenboog [e-1f308] race gehad samen met soon lief! Wat een heerlijk kind is het! Echt dol op hem.

Maandag ochtend voor jullie zondag avond ga ik beginnen met me privé lessen “France” spannend

Niet te vergeten. Een heerlijke appeltaart bakken samen met me vlinder heerlijke lange FaceTime momentje, dat was echt genieten van een hele verre afstand maar met het gevoel van verbondenheid! Gouden momenten!

En ja me moedertje en ik we missen elkaar.

Ik hoop echt dat ze eens op een dag de moed kan vinden om te komen al moet ik zelf de ticket betalen. Er gaan vluchten van 24 uurs vlucht tijd alleen ja deze tickets zijn erg duur

knuffels [e-1f917]


  • 12 December 2022 - 05:00

    Arnoud W:

    Hé Jochie,

    Heerlijk om weer een verslag van je te lezen. En de mooie foto’s en filmpjes lachen!

    Hier in Nederland is het vreselijk koud. Vooral nu onze gas prijzen de pan uit reizen zit je nu op de juiste plaats! Ik wil best wel even ruilen met je hoor haha.

    Succes met je Franse lessen. Gaat je lukken. Zoals je zelf altijd zij, Waar een wil is, is een weg! En jouw weg is in ieder geval een leven buiten Europa waar ik van overtuigt ben dat je daar blijft wonen. BETER DAN HIER HOOR!

    Voor nu,

    Knuffels uit Amsterdam


  • 12 December 2022 - 19:07

    Cees:

    Ik wil je daar ook zien. Dan kan ik begeleider zijn voor je moeder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Caledonië, Plum

Op naar de liefde

Op weg naar de liefde

Recente Reisverslagen:

10 December 2022

Vandaag is Blauw, de kleur van mijn leven

28 November 2022

14 dagen verder

14 November 2022

Geland.

12 November 2022

Self incheck
Alpha

Actief sinds 12 Nov. 2022
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 1602

Voorgaande reizen:

12 November 2022 - 12 Mei 2023

Op naar de liefde

Landen bezocht: